piątek, 15 września 2017

Czas na zmiany




Powyższy cytat z piosenki mnie zainspirował do napisania tego posta, siedzę rozmyślam i piszę. Może coś pożytecznego, może nie ale warto spróbować przelać coś na "papier" Pierwsze dwa tygodnie szkoły już za nami, jak minęły wam? Jakieś oceny macie na swoim koncie?  Zapraszam dalej..

Czasami siadamy sobie wygodnie w fotelu myślimy a nawet użalamy się nad własnym życiem. Wyciągamy zza ścian wszystko to co złe - wspomnienia- złe wspomnienia przyprawiające nas o dreszcze. Zazwyczaj tak jest, że zamiast myśleć o tym co miłe i dobre, wspominamy to co złe, czego nie zrobiliśmy bądź zrobiliśmy. I tak sobie myślimy, czas zakończyć to pasmo niepowodzeń, smutków żali. Mówimy czas na zmiany.

Często się zdarza że chcemy kogoś zmienić, a nawet że chcieli byśmy zmienić cały świat zapominając o tym że trzeba zmienić siebie, zanim zmienisz świat. Należy zapamiętać że drugiego człowieka nigdy nie zmienisz, jeśli on nie będzie się starał. 

WYBIERZ SWOJĄ DROGĘ
Oczekujemy zmian, ale czy jesteśmy pewni że wszystko będzie lepiej? Trzeba być świadomym tego że nie zawsze wszystko idzie po naszej myśli. Raz się osiąga szczyty, raz wpada w dołki. Niestety takie jest życie, nieprzewidziany scenariusz pisze dla nas los. 

Cytat pochodzi z piosenki Sylwii Przybysz "Zmiany" (kliknij)
Nadużywanie słowa zmienić jest celowe. Zakaz kopiowania zdjęć. 

A Wy co o tym sądzicie, zmiany są dobre w życiu, jesteście zwolennikami tej metody czy raczej nie?


10 komentarzy:

  1. Ja lubię zmiany i nawet jak ta zmiana nie do końca jest taka jak bym sobie tego życzyła to dochodzę do wniosku, że nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba czasami każdy czasami tak mam , że przychodzi coś takiego i chcemy zmienić nasze życie. Zgodzę się z tym, żeby coś zmienić to musimy w sobie a nie w świecie. Ja lubię zmiany bez nich u mnie byłoby monotonnie :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze najtrudniej jest zdecydować się na zmianę, zrobić pierwszy duży krok. Mimo strachu i możliwych porażek warto się odważyć szczególnie jeśli jest to coś, na czym nam zależy. Ciekawy post, a zdjęcie po prostu piękne, żywe kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważam, że tak.Zmiany nas ukierunkowują i pokazują możliwości, które może nie zawsze są dobre ale zawsze czegoś nas uczą :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz rację,zamiast przypomnieć pozytywne wspomnienia to my myślimy o złych i chcemy zmienić. Oby zmiany były dobre ;D
    Pozdrawiam http://aleex-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. święta racja. Nie możemy kogoś zmienić wbrew jego woli... jeśli druga osoba sama tego nie chce nic z tym nie zrobimy

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już się nie uczę, więc wrzesień to dla mnie zwykły miesiąc.
    Myślę, że zmian się nie da powstrzymać. One i tak nadejdą, ale na część mamy wpływ i tymi warto pokierować.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubie zmiany, jak najbardziej 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Na szczęście szkołę mam już za sobą, więc wrzesień dla mnie to po protu kolejny miesiąc w kalendarzu. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoła to trudny czas.Co powiesz na wzajemną obserwację >?https://klaudiaonelive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń