wtorek, 29 sierpnia 2017

Stop porzucaniu zwierząt

Z porzucaniem zwierząt spotykamy się na każdym kroku. Czasem trudno przyjąć do wiadomości że są takie osoby które, wyrzucają swojego czworonoga na pastwę losu. Niestety takie są realia, ludzie nie zawsze liczą się z uczuciami do zwierząt bo uważają że to tylko pies który nic nie czuje...


Poniższa kampania ma na celu ukazanie bezdusznego zachowania człowieka który porzucił swojego zwierzaka. Psa który by oddał życie za niego. Psa któremu ogon już nie zamerda bo jego Pan go porzucił - smutek i ból tego psa zostanie wyryty w pamięci na zawsze. Niestety karma zawsze wraca do człowieka, co też możemy zaobserwować poniżej. Wszystkie kampanie są poruszające, dające do myślenia - ważne. Mają na celu uświadomienie ludziom pewnych rzeczy. Kampanie według mnie są bardzo potrzebne.


Pamiętajcie, takich ludzi jest bardzo dużo, przez co schroniska są wypełnione czworonogami, dlatego zanim kupicie psa rozważcie wizytę w schronisku, może traficie na psiaka który skradnie wasze serce. Jestem posiadaczką drugiego psa ze schroniska, i powiem wam szczerze że są to słodkie, bardzo wdzięczne psiaki.

Co sądzicie o tej kampanii? Macie swojego czworonoga?

Zapraszam na mojego instagrama: 
@shikatemeku - na nim nowe zdjęcia, a do nich dołączone cytaty moje, znalezione na internecie, mój prywatny: @pradkeehe
Zapraszam również na stronę na facebooku, będziesz wiedzieć na bieżąco o nowościach na blogu: SHIKATEMEKU(KLIK)

27 komentarzy:

  1. Nienawidzę takich osób...Jak można wyrzucić swoje zwierzę? :/ Obserwuję ;*
    Zapraszam na nowy post :) karolinaiwaniec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem, kim trzeba być, żeby pozostawić zwierze, którego właścicielem było się... chyba człowiekiem pozbawionym serca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie potrafię tego ogarnąć - jak można wyrzucić swojego zwierzaka :( Smutne to :(

    OdpowiedzUsuń
  4. :( aż mi przykro jak patrzę na te zdjęcia mimo iż wiem że to tylko kampania.. nie rozumiem ludzi którzy porzucają zwierzęta

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kampania:) nie wiem jak można porzucić swojego zwierzaka...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ludzie są strasznie nieodpowiedzialni... W życiu nie wyrzuciłabym psiaka :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie to się chce płakać jak słyszę o kolejnych porzuconych psach. Ciągle się mówi o tym, żeby nie kupować/adoptować zwierzęcia jeżeli się nie jest na to gotowym, a mimo to ciągle przybywa porzuconych zwierzaków.
    Moja suczka razem z drugą psinką zostały wyrzucona w lesie przez jakiś zwyrodnialców... Nie wiem jak można tak robić z małymi psami. Teraz obie są cudownymi suczkami, wdzięcznymi i kochającymi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kampania 👍☺
    Nienawidzę i nie rozumiem ludzi którzy "wyrzucają"psy!😤
    W dobie internetu, serwisów typu allegro,gratka,olx itp. Zamiast psa oddać komuś to go się wyrzuca!😬😤
    Zastanawiam się jakby właściciela tak zostawić na miejscu tego psa;jakby się poczuł?😒
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym napisać o tym więcej, ale brak mi słów na ludzi, którzy są tak bezduszni... Nigdy tego nie rozumiałam i nigdy nie zrozumiem -,-
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam czworonoga, ale pod kampanią podpisuję się rękami i nogami! Toż to żywa istota jest, ufająca, tęskniąca, przywiązana, tylko bestia bez serca jest zdolna do żeby tak porzucić, zostawić i zapomnieć

    OdpowiedzUsuń
  11. Kampania jest świetna! Powinna być maksymalnie nagłoszona!

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie rozumiem ludzi,którzy porzucają zwierzęta.Jak dla mnie to powinno być surowo karane ! Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wyobrażam sobie porzucić swoje pieski.. powinny być bardzo surowe kary za takie zachowania.Ale podejrzewam,że i to by nie przyniosło skutku...

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mogę zrozumiec dlaczego ludzie tak robią :(
    Słów mi brak
    Żadna kara nie jest adekwatna do krzywdy jaką robią swojemu niby pupilowi.

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety nie mam swojego czworonoga, ale uwielbiam zwierzęta i w przyszłości gdy już będę miała własny dom zamierzam zaadoptować parę. Świetna kampania daje dużo do myślenia.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie rozumiem jak można być tak nie czułym i bez serca. W końcu zwierzęta to nie zabawki. -.- Ja mam 2 czworonogów w domu i jeśli ktoś by je skrzywdził, skrzywdziłabym jego. ;)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna kampania ��
    Niestety, maltretowanie, porzucanie zwierząt to problem dzisiejszych czasów, spotykamy się z tym na codzien , jak widać takich ludzi nie brakuje, porzucili by psa, bez skruchy, bez myśli co się z nim stanie, czy przeżyje....
    Moim zdaniem takiemu człowiekowi powinno zrobić się to samo, pies jak i człowiek ma uczucia, to nie jest rzecz ani zabawka co jak się znudzi można wyrzucić, po jakimś czasie staje się częścią rodziny, najwierniejsze stworzenie, zamiast w schroniskach być ich coraz mniej to jest coraz więcej, jak się wejdzie do takiego schroniska , popatrzy na te psy, niektóre wychudzone , bez nogi albo ślepe to aż się łezka w oku zakręci ...
    Mocny i prawdziwy problem naruszylas , podziwiam Cię za to wszystko co robisz, widać że bloga prowadzisz z sercem, miło się czyta twoje posty, trzymam kciuki oby tak dalej ��
    ~ KęDzIoReK ��

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj, szczerze powiedziawszy to myślałam, że po tak wielu latach kampanii na ten temat, problem ten już zniknął. Szkoda, że ludzie nadal tak krzywdzą czworonogi. Nie wiem jak można być tak bezdusznym.
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ludzie bez mózgu nie powinni mieć zwierząt

    OdpowiedzUsuń
  20. To jeden z tych tematów, obok którego nie powinno przechodzić się obojętnie. Cieszy mnie fakt, że tak wiele osób go porusza. Ale równocześnie załamuje, że nadal jest aktualny..

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam psa, którego ktoś kiedyś pobił i porzucił. Przygarnęliśmy ją (to suka) i od tamtej pory minęło już sporo czasu, podczas którego musiała ponownie zaufać człowiekowi. Jest szczęśliwa.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wyobrażam sobie jak można porzucić jakiegokolwiek zwierzaka... :c

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie rozumiem i nigdy nie zrozumiem dlaczego porzuca się zwierzęta. Jeżeli ktoś ma związane z nimi problemy bądź nie ma warunków czy w domu, czy finansowych, czy jakichkolwiek - może poszukać nowego właściciela lub nawet oddać do schroniska. Dla mnie osobiście wizja pozostawionego zwierzaka jest przerażająca. W tym momencie mam kotkę, którą bardzo kocham, a pół roku temu odszedł mój ukochany pies. Ciężko pogodzić mi się z jego brakiem, co jeszcze bardziej odbiera mi możliwość zrozumienia takich osób... Ludzie, gdzie Wasze sumienie? Zapraszam do siebie, http://juliamickiewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Zwierzęta powinny być traktowane z takim samym szacunkiem, co ludzie. To, że nie potrafią mówić nie znaczy, że nie czują i nie potrafią cierpieć.
    Sama mam kotkę i dbam o nią jak o dziecko, nie wyobrażam sobie pozostawienia jej na pastwę losu.
    MOJA STRONA

    OdpowiedzUsuń
  25. Trudny temat, tyle przykrych historii... Ale dobrze, że o tym się głośno mówi!

    OdpowiedzUsuń