sobota, 24 czerwca 2017

Życie idealne

Co jeśli życie by było idealne? Wszystkie drogi by były proste, bez zakrętów? Wszystko przychodziło by nam łatwo, nie musielibyśmy się męczyć nie musielibyśmy się niczym przejmować - spokój - wszystko masz. Oczywiście jest to łatwe, ale czy na prawdę chcemy tego? Czy na prawdę chcemy porwać się monotonności, braku dreszczyku emocji? 


Czy na prawdę chciałabyś, aby wszystko przychodziło ci z nieuzasadnioną łatwością? Bez wewnętrznego " udało ci się, osiągnęłaś to " bez wielkiego szczęścia, poprzez brak poznania wcześniejszej porażki?  
Bowiem osiągnięcie czegoś samemu lub z niewielką pomocą bliskich, jest swego rodzaju wynagrodzeniem że się nie poddałeś, że doszedłeś do tego sam - że jesteś tutaj, żyjesz pełnią życia.


 A co jeśli pojawią się wątpliwości? Co jeśli ból spowodowany brakiem wsparcia ze strony bliskich zagości w nas i stracimy zapał wewnętrznego ducha?
 Ważne aby pokazać że jesteśmy silniejsi, abyśmy wiedzieli że ból przeminie wtedy kiedy udowodnisz sama przed sobą że potrafisz, że jesteś silniejszy niż twoje problemy. Trzeba przyjąć to wszystko na klatę, powiem ból ,, [...]ma cię przyzwyczaić że w życiu nigdy nie będzie pięknie"


A wy chcielibyście mieć takie idealne życie, czy wolicie dreszczyk emocji?
Zapraszam na mojego instagrama: 
@shikatemeku 
- na nim nowe zdjęcia, a do nich dołączone cytaty moje, znalezione na internecie, mój prywatny: @pradkeehe
Zapraszam również na stronę na facebooku, będziesz wiedzieć na bieżąco o nowościach na blogu:

SHIKATEMEKU(KLIK)

43 komentarze:

  1. Jeżeli wszystko przychodziłoby nam z łatwością i tak byśmy byli nieszcześliwi ponieważ nie docenialibyśmy tego, co już osiągnęliśmy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealne życie byłoby bardzo nudne. W życiu musi się coś dziać, musi być czasami trochę zamieszania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się, że idealne życie nie istnieje. A nawet jeżeli istnieje to musi być bardzo nudne (lub smutne). Człowiek, który ma już wszystko, co chciał osiągnąć chyba przestaje się czymkolwiek cieszyć :) A przecież właśnie o to chodzi prawda? By cieszyć się z małych rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami chciałabym, żeby wszystko szło po mojej myśli, ale później uświadamiam sobie, że wszystkie te złe rzeczy czegoś mnie uczą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealne życie, czy tam by się coś działo? :D Dobrze jest mieć czasem ten dreszczyk emocji, szczególnie tych pozytywnych uczuć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o podpisuję sie pod tym komentarzem:)

      Usuń
  6. Nudne by było idealne życie po prostu nudne.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. życie jest piękne w swojej niedoskonałości ;) a takie idealne byłoby niesamowicie monotonne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nikt nie ma idealnego życia, nawet celebryci takiego nie posiadają, bo pod pierwsza warstwą szczęścia i harmonii pojawiają się problemy. To od nas zależy czy będziemy szli za tłumem i nigdzie nie dojdziemy dalej. My wybieramy własną drogę, może ona być prosta i krótka ścieżka na pagórek lub trudny i stromy szlak górski.

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uważam,że idealne życie łatwo by nam się znudziło,a teraz musimy walczyć ,by osiągnąć to,co sobie wymarzyliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No tak, nie ma ideałów :) Czasem, żeby docenić to co mamy musi być gorzej. Bardzo łatwo się przyzwyczaić "do lepszego" i zatracić radość z podstawowych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie zawsze to , że łatwo wszystko przychodzi, oznacza iž jest idealnie. Moim zdaniem idealnie jest wtedy gdy mam obok siebie ludzi na których wsparcie możemy liczyć

    OdpowiedzUsuń
  12. Gorzej jak ktoś ma cały czas pod górkę. Stara się najmocniej jak potrafi, ale (prawie) wszystko jest przeciwko niemu. Nawet rodzina ściąga w dół. A przecież wystarczy (podobno) samozaparcie, chęć dosięgnięcia marzeń, czas i motywacja do osiągnięcia celów.
    Nigdy nie będzie idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Musi być ciekawie! Jak dla mnie, idealnie znaczy nudno ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, gdy sprawy układają się jak trzeba ale przyjemnie gdy jest to za sprawą mniejszego lub większego wysiłku i naszych starań. Ogólnie, życie nie może być nudne więc musi być w nim pod górkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Idealne życie dla mnie jest nudne. Sukces cieszy najbardziej kiedy na niego zapracujemy a nie przyjdzie z łatwością
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś lubiłam dreszczyk emocji, teraz wolałabym jednak takie idealne życie, które wcale nie musi być nudne. Całe moje dorosłe życie to były same wyzwania, przeszkody, kopniaki od losu i tęsknie już trochę za spokojem żebym nie musiała się martwić co przyniesie jutro.Oczywiście pokonywanie przeszkód i jakieś mniejsze lub większe zwycięstwa dają satysfakcję, ale każdy potrzebuje trochę spokoju i oddechu żeby to życie smakować w dobrym tego słowa znaczeniu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest powiedzenie : co nas nie zabija to nas wzmacnia -i zgadzam sie z tym. Ponieważ złe życiowe doświadczenia to dobre doświadczenia gdyż dzięki nim szybciej sie uczymy. Nie ma czegoś takiego jak życie idealne, jeżeli ktoś tak myśli-szybko wpadnie w depresję.

    OdpowiedzUsuń
  18. W życiu doświadczyłam ogrom bólu i cierpienia więc wolałabym żeby wszystko przychodziło mi z łatwością.

    OdpowiedzUsuń
  19. A to jest coś takiego jak idealne życie? Chyba się nie da... prędzej czy później pojawią się mniejsze/większe problemy... najważniejsze, aby być szczęśliwym i do szczęścia dążyć, a jak wiadomo - nie ma nic za darmo ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Życie nie może być idealne, bo wtedy nie mielibyśmy w nim co robić, nudzilibyśmy się! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystko zależy od sytuacji, niektóre rzeczy chciałabym aby choć z odrobinę większą łatwością przychodziły :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Gdyby życie było idealne, byłoby też nudne, a my nie mielibyśmy się jak uczyć, rozwijać, poznawać nowych możliwości i przekraczać granic.

    OdpowiedzUsuń
  23. Złe chwile w życiu nas wiele potrafią nauczyć, po za tym jakby wszystko było idealnie to by było nudno :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Hm ja tak nie lubię, dreszczyk jest po prostu mi potrzebny. bez przesady ale całkiem nudne życie bez sukcesu własnego to tak nie lubię. Fajnie piszesz posty.

    OdpowiedzUsuń
  25. Według mnie idealne życie było by może wygodne ale i nudne.Ja wolę przeżywać czasem dreszczyk emocji! :)

    chemiczna-pilotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Przy idealnym życiu nie mielibyśmy do czego dążyć...
    https://mariemysliwiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. A ja powiem, że zawsze wszystko zależy od nas:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak to mówią jak sobie pościelisz tak się wyśpisz :) Ale życie idealne to raczej marzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Wiesz, słowo idealne w stosunku do życia jest bardzo indywidualne.

    OdpowiedzUsuń
  30. Moim zdaniem idealne życie nie istnieje. Najważniejsze to cieszyć się tym co mamy i co osiągnęliśmy :)
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja tam się cieszę, że życie nie jest idealne. Bądź co bądź te przeszkody, które czekają na naszej drodze często robią nasze życie ciekawszym i nas wiele uczą :)
    http://clauditta-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Już tyle w życiu przeżyłam że przydało by sie kilka prostych dróg- bez zakrętów, bez przeszkód. Czasami łatwe życie mogło by mnie odwiedzać

    OdpowiedzUsuń
  33. Niema idealnego świata tak jak nie ma całkowitego szczęścia

    OdpowiedzUsuń
  34. Niestety życie idealne nie istnieje. Jakby istniało dla niektórych byłoby wspaniałe, ale nie dla mnie ja zanudziłabym się :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zawsze chciałam takie idealne życie, ale jak tak teraz nad tym myślę to faktycznie byłoby nudno ;D

    OdpowiedzUsuń
  36. Prawda jest taka, że gdy się dorasta to potrzebuje spokoju, harmonijnego życia i dąży do "stanu idealnego" :) Lubię szaleństwa, ale kontrolowane i co do których mam pełnię danych :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Monotonność nie jest dla mnie. Nie chciałabym mieć podawanego wszystkiego na tacy, lubię na coś sobie zapracować :)

    Zapraszam do siebie:
    porannepogaduszki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. To bardzo złożony temat. Z jednej strony - tak, dążę do ideału. I uważam, że moje życie jest idealne! Z drugiej: ideał jest niedościgniony, co pozwala mi na ciągły rozwój. Wszystko bowiem zależy od tego jak na słowo "ideał" spojrzymy :)

    OdpowiedzUsuń