piątek, 19 maja 2017

Bezprzewodowe słuchawki Sudio Sweden

Chyba nie ma osoby która by nie lubiła słuchać muzyki, bo w końcu muzyka jest nierozłączną częścią każdego człowieka. Dlatego też większość z nas posiada słuchawki - nie ważne czy małe czy duże. Dziś chciałabym wam przedstawić słuchawki firmy SUDIO SWEDEN, które miałam okazję otrzymać tydzień temu. 

Firma Sudio nie jest może wszystkim znana w Polsce, lecz to nie znaczy że ich słuchawki nie są wysokiej jakości. Według mnie wygląd jest prosty, bez zbędnych oszpecających dodatków, minimalizm w tym wypadku popłaca. 
#Od producenta:  
Wysoka jakość dźwięku, elegancki design oraz 8 godzin nieprzerwanej przyjemności słuchania - to właśnie otrzymasz dzięki słuchawkom Vasa Blå. Odbieraj telefony, rozmawiaj do woli dzięki wbudowanemu mikrofonowi oraz kontroluj każdy ruch swojego telefonu pilotem sterującym. Słuchawki Vasa Blå są kompatybilne z IPhone 7 oraz wszystkimi urządzeniami Bluetooth.
#Pierwsze wrażenie

Paczka przyszła oklejona folią, aby podczas transportu nie uległa zniszczeniu. Pudełko jest solidne, jak też przystało na profesjonalną firmę -  zamykane pudełko na magnes, w którym są dwa mniejsze a w nich słuchawki i dodatki - czyli skórzane etui w kolorze słuchawek,dodatkowe cztery pary silikonowych uszczelek, klips (do np.ubrania), książeczka informacyjna oraz przewód USB służący do ładowania wbudowanego akumulatora



Po tygodniu używania słuchawek, nie mogę za dużo powiedzieć na ich temat. Jedynie co mogę powiedzieć to, to iż są bardzo wygodne bowiem nie ma zbędnych, wiszących kabli oraz głos według mnie jest dużo lepszy, i bardziej czysty od zwykłych słuchawek.


Podaję link do strony: 


Dodatkowo każdy z was może kupić słuchawki z 15 - procentową zniżką z kodem:

SHIKATEMEKU15
(KOD OBEJMUJE WSZYSTKIE PRODUKTY FIRMY)

Co sądzicie na temat tych słuchawek, podobają wam się? Słyszeliście o tej firmie? 
Zapraszam do polubienia strony na facebooku: shikatemeku Na stronie najnowsze posty, oraz zdjęcia i cytaty.
Zapraszam również na instagrama: @shikatemeku na którym znajdziecie różne zdjęcia:) 


46 komentarzy:

  1. Przepiękne są! Takie dziewczęce!
    Też mam bezprzewodowe słuchawki, kompletnie inny świat, są takie wygodne! Zwłaszcza podczas biegania i chodzenia :D

    Pozdrawiam,
    www.dagabout.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Te słuchawki już od jakiegoś czasu mnie interesują :) Świetna są :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie słyszałam o tej firmie jeszcze w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam już o nich, bardzo mnie ciekawią;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie sie prezentuja ale ja niestety nie lubię takich słuchawek :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/jeansowa-koszula-i-biae-spodnie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne :) Takich słuchawek jeszcze nie miałam :) Chętnie bym wypróbowała jak się spisują :) Obecnie mam tradycyjne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jeśli mam być szczera, to są to najlepsze słuchawki jakie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio się rozglądałam za jakimiś bezprzewodowymi słuchawkami !!: ]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jest okazja kupna z 15% zniżką:)

      Usuń
  9. Wyglądają fajnie, a jak wygodne to super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. prześliczne są :) kuszą mnie takie bezprzewodowe, muszą być mega wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak są bardzo wygodne, a co najważniejsze dobrze słychać wysokie tony:)

      Usuń
  11. Kiedyś chorowałam na słuchawki bezprzewodowe :)
    Te wydają się bardzo ciekawe...

    OdpowiedzUsuń
  12. tez je mam, a raczej miałam, bo mój facet je sobie przywłaszczył ;d genialne są :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam je i według mnie są super ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne takie słuchawki :) przydałaby mi się teraz podczas opalania ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem z nich bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądają :) Mam niebieskie i bardzo sobie je cenię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sama bym z checia takie sobie zakupiła bo fajnie sie prezentują :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/simple-look.html

    OdpowiedzUsuń
  19. ostatnio widzę te słuchawki wszędzie... to hit insta!
    Pozdrawiam!
    http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. rewelacyjny blog <3 oby tak dalej!
    http://kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładny design, z chęcią dowiem się więcej na ich temat, jak już ich trochę poużywasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Od dawna mamy ochotę je kupić ale cena aktualnie jest dla nas nie do przejścia :P Może z tym kodem nam się uda je kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Narazie mam słuchawki, ale jak mi się zepsują to na pewno rozważę opcję kupna tych bezprzewodowych, które prezentujesz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja również chcę zakupić słuchawki bezprzewodowe i nie wiedziałem jakie, wchodzę na twojego bloga patrzę a tu jak na tacy :) Więc napewno zalece się do twojej propozycji. Bloga prowadzisz świetnie! Caly czas czekam z niecierpliwością aż dodasz coś nowego ;) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Słyszałam o nich sporo dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  26. od dłuższego czasu się na nie czaje,może w końcu je kupię :)

    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dużo blogerek je poleca, więc może faktycznie sa takie super :)
    Zapraszam https://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Słyszałam o tej firmie, ale nigdy nie miałam do czynienia z ich produktami :)
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  29. Czytałam o nich same dobre rzeczy ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Szczerze powiedziawszy o firmie nigdy nie słyszałem ale słuchawki prezentują się bardzo dobrze .

    Pozdrawiam
    Zazuul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie słyszałam o tych słuchawkach ale wizualnie są całkiem całkiem

    OdpowiedzUsuń
  32. Słuchawki są piękne! Czaję się na nie już od dłuższego czasu zwłaszcza, że moje gniazdo słuchawkowe w telefonie jest zepsute :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Spodziewałam się jakichś słuchawek nausznych, a tu proszę. :P
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Też je mam (co prawda nie te bezprzewodowe, ale tej samej firmy) i uwielbiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Dużo słyszałam o tych słuchawkach. Oczywiście dużo dobrego :)
    www.natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Właśnie taki mi się marzą :D Bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  37. Piekne są te słuchawki, ciekawa jestem ich mocy i jakości dzwięku :)

    OdpowiedzUsuń