środa, 19 kwietnia 2017

Haul zakupowy

Zakupy, trudno znaleźć kobietę która ich nie lubi. Kupno nowej bluzki czy kolejnych par spodni przyprawia kobietę o uśmiech na twarzy, chodź okazuje się że nie tylko kobiet.. Całkiem niedawno wybrałam się na małe zakupy, i dziś chciałabym wam pokazać co znalazło się w moim posiadaniu. DODATKOWO, darmowy płyn micelarny dla każdego. 

#Bluzka
Bardzo lubię luźne bluzki z napisami, czy niewielkimi nadrukami, dlatego w mojej szafie można znaleźć sporo takich bluzek. Przeważały bluzki w kolorach czerni i bieli, tym razem postawiłam na nieco inną kolorystykę - pudrowy róż. Na zdjęciu słabo widać niestety kolor bluzki..
MOHITO 19,99




#Bokserka
Stwierdziłam, że przydało by mi się coś innego. Bardzo podobają mi się kwiatowe wzory (przykład klik) lecz tym razem postanowiłam że kupię bokserkę w nieco innym stylu. Kwiatki połączone z różnymi wzorami. Jak dla mnie fajnie połączone. Jedynym minusem tej bluzki jest fakt że jest długa w porównaniu do zwykłych bokserek, ale wpuszczona do spodni bądź pomarszczona wygląda bardzo fajnie.
C&A 19,90


#Sukienka
Biało czarna sukienka w paski. Zastanawiałam się nad jej kupnem ze względu na długość - sięga praktycznie do kolan. Nie lubię mieć aż tak bardzo zasłoniętych nóg kiedy mam sukienkę, ale stwierdziłam że sukienka jest fajna i ładnie wygląda dlatego w efekcie jest w moim posiadaniu.
C&A 34,90

#Świeczka zapachowa
Uwielbiam zapachowe świeczki, uwielbiam robić sobie nastrój nawet jeśli jestem sama, dlatego świeczki to mój niezbędnik w pokoju. Uwielbiam zapachy różane, pomarańczowe oraz owoce leśne. Bardzo polecam te zapachy, są przepiękne! 


#DARMOWY PŁYN MICELARNY
Kochani, jeśli jesteście zainteresowani DARMOWĄ próbką poniższego płynu micelarnego, podaję kontakt z panem Piotrem petercroydon1981@gmail.com Firma ponosi koszty związane z dostawą oraz produktem, dlatego Wy nic nie płacicie. Produkt natomiast otrzymacie w ciągu 7 dni roboczych. Płynu używam od ponad tygodnia. Jedyne co mogę na ten moment powiedzieć to, to że zapach jest bardzo przyjemny, oraz dobrze zmywa makijaż,  jak do tej pory nie podrażnił mojej skóry i się na to nie zapowiada.

Co wam najbardziej się podoba bluzka, bokserka czy sukienka, a może jednak to nie wasze gusta? Lubicie świeczki zapachowe? Skorzystacie z darmowej próbki płynu?
Chcesz się dowiedzieć o nowych postach? 
Zapraszam do mnie:
snap: nokaduki

 

79 komentarzy:

  1. Bluzka pierwsza mi sie spodobała bardzo mój kolor :) Super wpis !

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza koszulka w stylu tumblr girl, urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzeczka z Mohito jest śliczna- bardzo delikatna i kobieca - będzie pasować do wszystkiego ;)
    Uwielbiam świeczki zapachowe! Ciągle je kupuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka jest mega! Na dodatek jaka tania :) Swietny zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsza bluzka zdecydowanie najbardziej przypadła mi do gustu, głownie ze względu na ten mały słodki obrazek :)
    http://milleremilia.blogspot.com/2017/04/pink-flamingo.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka w paski i bluzka z Mohito bardzo przypadły mi do gustu. Są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko mi się podoba :)Super zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurde, szkoda, że nie pokazałaś sukienki na sobie ^^ Ostatnio są w modzie takie dłuższe :) Ooo! Płyn micelarny musimy przetestować! <3 Już piszemy do tego Pana ^^ Buzia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zdjęcie, ale tylko z przymierzalni:) Zrobię i dołączę do posta, wtedy dam Ci znać. Pozdrawiam:)

      Usuń
  9. Bokserka skradła moje serce... Piękna! Jak wszystkie rzeczy w sumie, ale bokserka najbardziej mi się podobala, sukienka też fajna

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne ciuszki. Sklep C&A to jeden z moich ulubionych. Mają fajne ciuchy i przystępne ceny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię sklep MOHITO i chętnie robię tam zakupy. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej podoba mi się ta pierwsza koszulka, świetne łowy! Pozdrawiam :)
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna bluzeczka, bokserka super, genialna sukienka, super zakupy oby takich więcej

    OdpowiedzUsuń
  14. Udane zakupy ��

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka w paski bardzo mi sie podoba :) Lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się motyw na bokserce;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka z C&A bardzo mi się podoba :D T-shirt z Mohito -minimalistyczny i przez to piękny :D

    OdpowiedzUsuń
  18. O, bluzka z Mohito bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam minimalistyczne koszulki, bez żadnych zbędnych nadruków! Teoja jest urocza!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna bluzeczka z mohito ! <3
    buziaki,
    http://loveshinny.pl/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bluzeczka z nevermind to mój ulubieniec z tego posta! Świetne zakupy kochana!
    Buziaki
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Najbardziej spodobała mi się pierwsza bluzka. ;]

    OdpowiedzUsuń
  23. sukienka w paski świetna , a długość przecież zawsze możesz skrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  24. sukienka w paski bardzo podoba mi się, jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bokserka ma bardzo ładny wzór :) Podoba nam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Też uwielbiam bluzeczki wszelkiego typu... ta... no na pewno nie jest biała :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo podoba mi się sukienka, sama bym sobie taką kupiła, a od świeczek zapachowych chyba się uzależniłam. Czekam na cieplejsze dni, żeby wreszcie pochodzić w letnich ubraniach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. ta bluzka z mohito bardzo mi się podoba! Jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  29. bluzka z Mohito przecudowna! chyba sama przejdę się do Galerii i poszukam takiej <3
    pozdrawiam :)
    dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  30. Mohito to mój ulubiony sklep, a ta pierwsza koszulka jest wspaniała!

    http://nouw.com/roszakmagda

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam ten sam gust do bluzek co Ty, dlatego ta bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Sukienka jest cudowna! A świeczek zapachowych juz dawno nie używałam, ale chyba w najbliższym wolnym czasie kupie jakąś o cudownym zapachu��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świeczki są rewelacyjne, szczególnie te które wymieniłam w poście, buziaki:)

      Usuń
  33. Cudna sukienka! Choć nie gustuję w długich sukienkach, to ta mi się spodobała. ;)

    KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  34. Ooo mam ta swieczke , ma boski zapach :D

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  35. Pudrowy róż, świetny wybór!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ubrania idealne na lato. Świetne kolory i wzory, a hiszpanka skradla me serduszko <3 zapraszam do obserwowania :) https://karina7748.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ta sukienka jest boska! Całkowiecie w moim stylu, bardzo lubie sukienki w tym kroju :)
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne zakupy,podoba mi się ta bokserka ❣

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne zakupy :)
    Buziaki,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Wszystko super ! Pierwsza bluzeczka - fajna, klasyczna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczne bluzeczki i świetna sukienka <3

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne rzeczy! Najbardziej spodobała mi się sukienka w paski. Zdecydowanie mój faworyt. Patrząc na ceny, nie wydałaś sporo. I super, czasem warto zajść do sieciówek i skorzystać z promek ;)
    www.darjikas.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc te ubrania nie były na promocji, normalne ceny sklepowe :)

      Usuń
  43. Super zakupy! Ta bokserka jest śliczna, uwielbiam takie wzory. Sukienka mega <3 uwielbiam świece zapachowe, pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  44. Ładna pierwsza bluzeczka z Mohito ;)

    http://lamodenathalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Dwie pierwsze bluzki podobają mi się najbardziej.

    Pozdrawiam,
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Dwie pierwsze bluzki bardzo mi się podobają :)

    Obs=obs?
    http://druga-strona-obiektywu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajna ta koszulka z Mohito :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  48. wow, swietne rzeczy!! :-) chyba sama sie wybiore na maly shopping :-)buziaki!

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2017/04/zaful-red-velvet-wine-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  49. Przypadła mi do gustu pierwsza bluzka :) naprawdę jest ładna. Teraz sama chcę się udać na zakupy hah.

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetne zakupy kochana, sukienka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja nie lubię zakupów :D Szczególnie ubraniowych ;) Zazwyczaj kupuję coś jak muszę i to idę do sklepu, mierzę to co mam zmierzyć, kupuję to co mam kupić i wychodzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również tak miałam, teraz mi się trochę pozmieniało.. :)

      Usuń
  52. Bardzo podoba mi się ta pierwsza bluzka z Mohito :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Śliczne są,mogła byś wrzucić parę fotek jak się w nich prezentujesz. Mnie się podobają,choć kobietą nie jestem :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia w sukience z pewnością się pojawią gdy się ociepli. Również pozdrawiam!:)

      Usuń
  54. Świetna ta sukienka i ciekawa jestem, jak leży na Tobie;)

    OdpowiedzUsuń
  55. OOO bluzka z C&A - uwielbiam ten krój - muszę się wybrać do sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Piękna ta pierwsza bluzka aww :3

    OdpowiedzUsuń
  57. śliczna ta bluzeczka z mohito

    OdpowiedzUsuń
  58. Mi najbardziej spodobała się pierwsza bluzka. Jest bardzo delikatna, zdobienie nie jest za duże, w sam raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Jakie piękne rzeczy! Aż sama wybrałabym się na zakupy, ale boję się, że nie będę mogła się tam opanować :D

    OdpowiedzUsuń
  60. bluzka ma ciekawy wzór, sukienka też fajne kolory. Lubię ubrania z C&A.

    OdpowiedzUsuń
  61. Ta bluzeczka pierwsza wpadła mi w oko , świetny kolor ;)
    Pozdrawiam :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Za to moją faworytką jest sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Ranking wygrywa pierwsza bluzka:) A co do zakupów, to chyba odstaję od większości, ponieważ nienawidzę zakupów. To mierzenie, kolejka do przebieralni skutecznie mnie odstrasza, niemniej coś na siebie wrzucić muszę i czasami się "poświęcam". Ale po takim maratonie wychodzę bardzo zmęczona.

    OdpowiedzUsuń
  64. Bluzki mi się podobają :))

    OdpowiedzUsuń