piątek, 28 kwietnia 2017

Dziś nastrojowo


Co nam się od razu kojarzy z romantyczną kolacją? Dwa talerze, wino i na środku świece. Chyba nikt nie wyobraża sobie takiej kolacji bez świeczek, to ona dodaje nam takiego romantycznego klimatu, towarzyszy nam najczęściej w randkach, ale nie tylko. Kiedyś świeczki były bardzo popularne używane były w celu podświetlenia mieszkania kiedy brakło prądu.Dziś - pewnie każdy się ze mną zgodzi-do wytwarzania romantycznego nastroju. Chciałabym wam dziś przedstawić recenzję kilku świeczek, które miałam okazję otrzymać od firmy bispol.



 Osobiście bardzo lubię sobie wieczorem zapalić zapachową świeczkę, nawet jeśli jestem sama. Podoba mi się taki nastrój i jeszcze ten zapach świeczek - coś wspaniałego!  Wspominałam już o tym w poprzednim poście (kliknij tutaj) Dlatego też firma BISPOL jest już mi znana bo świeczki od tej firmy kupujemy odkąd pamiętam. Dzięki ich uprzejmości chciałabym wam przedstawić kilka zapachów które otrzymałam.



,,Jeśli chcesz coś zmienić to nie zwle­kaj i zrób to. 

Bo­wiem nig­dy nie wiesz, kiedy płomień świe­czki zgaśnie "



1. ORANGE 

Wspominałam ostatnio że bardzo lubię zapach pomarańczy, dlatego bardzo się ucieszyłam widząc że w paczce jest ten zapach którego znam już od dawna. Od razu mogę Wam powiedzieć że zapach czuć w całym pokoju, a świecą przez cztery godziny - tak jak mówi nam producent. Świeczki można kupić w opakowaniu 6 sztuk, 18 oraz 30.


2. CINNAMON 
Osobiście nie przepadam za świeczkami o zapachu cynamonu, ale dla osób które lubią ten zapach również spełni swoje zadanie bowiem jest intensywny. Świecą również cztery godziny, oraz można je nabyć w opakowaniu 6, 18 oraz 30 sztuk. 


3. ADRENALINE
Szczerze mówiąc pierwszy raz się spotkałam z takim zapachem. Zapach owoców, wanilia, lawenda czy też róże były mi już znane, lecz o tych nie miałam pojęcia a kupuję na prawdę sporo świeczek. Są to bowiem świeczki perfumowane.  Zapach jest przyjemny dla nosa, lubię męskie perfumy, dlatego też świeczki przypadły mi do gustu, polubiłam je. Świecą również cztery godziny, oraz można je nabyć w opakowaniu 6 sztuk. Może nie są aż tak intensywne jak dwie poprzednie, lecz zapach jest wyczuwalny. 

4.DIAMOND CHIC
Poniższe świeczki również mi są nie znane, tak jak powyższe. Jest to również zapach perfum (TU JEST ICH WIĘCEJ) Są nieco mniej intensywne od Adrenaline, lecz są również przyjemne dla nosa.  Świecą  cztery godziny, oraz można je nabyć w opakowaniu 6 sztuk.

5. FROEST FRUITS
Świece w szkle kupuje od około trzech miesięcy. Do tej pory kupowałam tylko małe świeczki. Również pisałam i polecałam zapach owoców leśnych, dlatego również się ucieszyłam widząc że jest ten zapach w pudełku. Osobiście bardziej polecam świeczki w szkle ze względu na to że zapach jest intensywniejszy. Palą się około 30 godzin. 
Współpraca nie wpłynęła na opinię dotyczącą świeczek. Jest to moja szczera indywidualna ocena.

Chciałabym wam polecić świeczki w szkle, jeśli chcecie włączyć na chwilę czy też chcecie odświeżyć pokój nowym zapachem, bowiem są intensywniejsze. Natomiast jeśli chcecie zrobić sobie *nastrój* polecam wam mniejsze świeczki, są do tego jak najbardziej odpowiednie.  



Tak jak mówiłam, lubię świeczki dlatego mam pojemniczek do którego je wkładam. Mała ciekawostka, jeśli kupicie świeczkę w szkle po wypaleniu można ją wykorzystać jako świecznik. Jeśli chcecie zobaczyć co ma nam do zaoferowania ta marka odsyłam was pod stronę: www.bispol.pl 


A wy lubicie świeczki? Kupujecie je od marki BISPOL?
Jakie zapachy wam się najbardziej podobają? 

Zapraszam was na moje social media:
instagram: pradkeehe oraz shikatemeku
fanpage: shikatemeku

86 komentarzy:

  1. Chyba zapach owoców leśnych najbardziej by mi przypadł do gustu :) ja głównie kupuję woski zamiast świec

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię gdy od czasu do czasu w domu ładnie pachnie, ta marka ma bogatą ofertę zapachową i przy tym nie jest droga

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam świece zapachowe, choć ja zazwyczaj w swoim pokoju zapalam wosk <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach wyobrażam sobie ten aromat :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem 100% fanką świeczek, olejków itp.. Wszystkiego co pięknie pachnie! :D Uwielbiam też dlatego takie posty, suuuuper! <3
    Zapraszam i buziaki od VISSIEN-klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo lubię swiatło świec, ale wolę bez zapachu bo te zapachowe często są dla mnie drażniące albo duszące. Dla zapachu wolę olejki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh very cute candles darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam wszystko, co ładnie pachnie ;) a świeczki dają niezwykły klimat w pomieszczeniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem szczerze, że mi najbardziej odpowiadałby zapach cynamonowy. Sama uwielbiam palić świeczki, są naprawdę nastrojowe a w dodatku mają piękny zapach!
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja najbardziej lubię zapachy owocowe. O tej firmie jeszcze nie słyszałam, można ich produkty gdzieś stacjonarnie kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, ich produkty są dostępne w praktycznie każdym większym sklepie przykładowo biedronka czy też lidl:)

      Usuń
  11. Miałam od nich jedną świece w szkle, ale ochów i achów nie było;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o podgrzewacze to fakt są mniej wyczuwalne, lecz ja miałam kilkukrotnie zapach w szkle i za każdym razem zapach było czuć. Może miałaś inny zapach? No owoce leśne są wyczuwalne :)

      Usuń
  12. Bardzo lubię świeczki zapachowe i podgrzewacze :) ten zapach i klimat... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow ale świetne zdjęcia! Kocham świeczki ❤

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam prawie wszystkie zapachy <3 Jestem fanem świeczek zapachowych
    obserwuje
    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ach świeczuszki takie to świetna sprawa zwłaszcza na poprawę humoru:) obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię wszelkie świece zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam zarówno zapach jak i smak cynamonu, więc ta świeczka byłaby idealna dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. cynamonowe świeczki to zdecydowanie coś dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam świeczki w każdej postaci i do tego świeczniki :)
    Bardzo fajna notka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świeczki zapachowe uwielbia chyba każdy, moim faworytem jest zapach truskawkowy i owoców leśnych :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lovely photos ❀

    Do you wanna follow each other via GFC or Bloglovin? Lemme know ♥
    * Le blog de la Licorne *

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam świeczki zapachowe. Mam je i są świetne!
    http://diamond-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Czasem lubie sobie zapalić świeczkę wiezorem w pokoju, robi się tak przyjemnie i nastrojowo. Uwielbiam te zapachy ! Do tej pory miałam okazję czuć zapach świezki w szkle i zapachu owoców leśnych. Jest cudowna !

    OdpowiedzUsuń
  24. Kocham świeczki a ty mi uzmyswoiłaś, że mam mały zapas świeczek i muszę sobie jakieś kupić. Dziękuję :D
    http://przyjaciolkiczytaja.blogspot.com/2017/04/podsumowanie-miesiaca-kwietnia.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Chyba tego dzisiaj potrzebowałam, więc dziękuję Ci za post. Zaczynam etap zmian i świeczki, zwłaszcza zapachowe przydadzą mi się do zwykłego zrelaksowania.

    OdpowiedzUsuń
  26. jestem wierną fanką świeczek!

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam świece... zawsze sobie jakąś palę wieczorem

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem ogromnym fanem świeczek. Ciężko mi znaleźć zapach który mnie sie spodoba ale jak znajdę to nie mogę się powstrzymać przed kupnem.

    Pozdrawiam
    Zazuul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię świece i ich klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem ciekawa zapachu 3, 4 i 5 :)
    Uwielbiam świeczki.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Super zdjęcia; świec nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakie przepiękne i klimatyczne zdjęcia, ja także uwielbiam świeczki zapachowe. Najbardziej jesienią, uwielbiam wrócić do domu i przy świeczce zapachowej poczytać książkę

    OdpowiedzUsuń
  33. Sam od czasu do czasu używam świec zapachowych, pięknie pachną i nadają odpowiedni klimat. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam świece zapachowe, dodają taką klimatyczną atmosfere.

    http://klaudiakal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam świeczki w każdej postaci te piękne zapachy ale moim ulubionym jest wanilia świetny post pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Ach! Aż nabrałam ochotę, żeby zapalić sobie jakieś świeczki...

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny post ♥ Uwielbiam świeczki, tych pomarańczowych jeszcze nie miałam, muszą obłędnie pachnieć ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam zapachowe świeczki ... moje małe uzależnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo lubię świece zapachowe a już najbardziej te o słodkim zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne zdjęcia! Ja nie wyobrażam sobie relaksującej kąpieli bez kilku zapalonych świeczek - też mam na ich punkcie bzika...

    OdpowiedzUsuń
  41. Również dostałam te świeczki i od razu rozdałam znajomym. :) Pięknie pachną.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja bym wybrała owoce leśne i pomarańczę :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Niezbyt często zapalam świeczki, kiedyś nie lubiłam takich zapachowych ale w końcu je zaakceptowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetna recenzja i bardzo ładne zdjęcia!
    Uwielbiam świeczki tej firmy i sama mam ich dość dużo w domu.

    Jessica Januszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja nie przepadam za zapachowymi świecami ;p

    OdpowiedzUsuń
  46. bispol pięknie odwzorowuje zapachy, niestety jak dla mnie świeczuszki słabo wydalają zapach podczas palenia :(

    OdpowiedzUsuń
  47. Jestem ciekawa zapachu świeczki nr 2 :)

    Obserwujemy? :)

    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. jestem ciekawa Diamond Chic :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Uwielbiam te świeczki! Moje ulubione to te, o zapachu drzewa sandałowego. Uwielbiam je za to, że nie mają duszącego zapachu i dość długo się palą. :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Uwielbiam świeczki ! Wystarczy chwila a całe pomieszczenie pachnie :D
    http://malykawalekmnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Świeczki to coś, czego w moim domu nigdy nie brakuje :) Różne marki, zapachy, kształty.. Zapachowe czy te zwykłe - zawsze muszą być :))

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo lubię świeczki o zapachu cynamonowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo ciekawa jestem tych zapachów <3

    OdpowiedzUsuń
  54. Ahh jak ja kocham świeczki. Niestety w moim domu rodzinnych wszyscy są ''uczuleni'' na palenie ich. Aczkolwiek już teraz wiem, że w moim domu na pewno ich nie zabraknie. A zwłaszcza tych zapachowych, które nadają klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Uwielbiam zapach cynamonu, szczególnie zimą ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ciężko wybrać, wszystkie chciałabym powąchać ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Miałam, paliłam i byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo lubię świeczki :)
    Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Miałam kiedyś świece tej marki całkiem dobrze je wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Mam kilka tych świeczek. Nad podgrzewaczami trzeba się pochylić, żeby je poczuć, ale ta większa daje radę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czuję podgrzewacze gdy wchodzę do pokoju;) Może jest to spowodowane faktem iż mam mały pokój .. ;)

      Usuń
  61. Lubię zapalać takie świeczki - ciekawą mnie DIAMOND CHIC :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Jestem ciekawa tej firmy, uwielbiam świeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Kocham świeczki najbardziej mnie przekonuje zapach pierwszy i drugi ale wszystkie bym chętnie przetestowała :*

    OdpowiedzUsuń
  64. Moja mama kupiła kiedyś świece tej marki - pięknie pachniała. =)

    OdpowiedzUsuń
  65. Uwielbiam świeczuszki i podgrzewacze :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Kiedyś uwielbiałam świeczki, ale od kiedy mam kominek wolę woski ♥

    OdpowiedzUsuń
  67. so nice, I like it :)
    Kisses,

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń