środa, 5 kwietnia 2017

Coś lekkiego, wiosennego



Zmiany są potrzebne wszędzie, szczególnie w naszym życiu aby nie zawładnęła nami monotonność.. Coś nowego przyda się nawet na blogu, tak jak wspomniałam na samym początku (klik) tematyka bloga nie zamyka się w ściśle określonym kierunku. Dziś chciałabym wam przedstawić stylizację, która według mnie jest akurat na wiosnę. Jasne kolory, koraliki, kwiatki - coś lekkiego wprost na cieplejsze dni.
Stwierdziłam, że spróbuję czegoś nowego i spróbowałam. Pierwszy raz i mam nadzieję że nie ostatni pojawi się post z tego typu. Z początku nie czułam się swobodnie przed obiektywem, i w sumie towarzyszyło mi to do końca sesji. Jednakże jak na pierwszy raz, jestem całkiem zadowolona - mimo że zawsze mogło być lepiej. Jeśli macie jakieś spostrzeżenia, rady chętnie posłucham. Tymczasem zapraszam do oglądania zdjęć!












Za zdjęcia chciałabym serdecznie podziękować Natalii, która miała sporo cierpliwości do mnie i dzięki której te zdjęcia się powstały.
 Jej instagram: @niumiaumia 

Skajka - sinsay 
Koszula - lokal handlowy 
Jeansy - sinsay 
Buty - nike

Zapraszam na mojego instagrama: pradkeehe, fanpage oraz snapchata: nokaduki
 Jak wam się podobają zdjęcia oraz stylizacja? Nadaję się do takich sesji, czy jednak to nie moja bajka? A może chcielibyście żeby więcej było takich postów?
Ps. Kochani, jeśli macie prywatne problemy, czy pytania - służę wam pomocą. Dlatego jeśli chcecie ze mną porozmawiać, zapraszam pod stronę "KONTAKT" w której szybko i łatwo się ze mną skontaktować, pozdrawiam. 

84 komentarze:

  1. Pięknie wyglądasz. Stylizacja świetna. Kwiatki ją bardzo ożywiają. No i śliczny kotek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, kotek nie mój ale jak widać chciał się załapać na zdjęciu:-)

      Usuń
  2. Pewnie że się nadajesz :) bardzo lubię tego typu wpisy bo zawsze można się zainspirować :) Śliczna jest ta bluzeczka w kwiatki

    OdpowiedzUsuń
  3. Dam Twojemu fotografowi jedną lekcję:nie robi się zdjęć sylwetki od góry ;-) Koszulka bardzo ładna :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz prześlicznie :) Bardzo Ci ładnie w takiej stylizacji :)
    Zdjęcia są śliczne, a Ty nadajesz się do sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Great post,
    Love your blog :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne paznokcie i masz plusa za kotka. Zaobserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja świetna no i zdjęcia są cudowne! <3 Zapraszam do nas

    OdpowiedzUsuń
  8. zakochałam się w koszuli <3 śliczna jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  9. nike - najlepsze buty^^ super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten kwiatowy motyw ma bluzce rozjaśnia cała stylizacje i nadaje jej wiosennej lekkości- podoba mi! I te urocze zdjęcia z kotem :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna całość, masz ładne włosy

    OdpowiedzUsuń
  12. Ramoneska :D Mój niezbędnik w szafie :D Ładnie i kobieco wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna kurtka! :) Mega klasyczna - na pewno będzie się nadawała na wiele okazji.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz, bardzo wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Paznokcie bardzo ładne jakie kolory dokładnie? Sama robisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiła mi koleżanka, żel a na niej hybryda Semilac 083 Burgundy Wine oraz Neo nail 3205-1 Light Peach i do tego lakier brokat:)

      Usuń
  16. Zdjęcia wyszły bardzo ładnie :)
    Piękne paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne ;) I nie umknął mi model o kocim wyglądzie :)
    Obserwuję :>

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna bluzka, tka typowo wiosenna.

    OdpowiedzUsuń
  19. Koszula bardzo mi się podoba, lubię motyw kwiatów :) Kociak bardzo ładny!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Koszula wygląda rewelacyjnie, przepiękny wzór!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładna , prosta i wiosenna stylizacja :) To mi się podoba.
    Pozdrawiam :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne masz paznokcie <3 rewelacyjne kolory i piękny kształt ;)

    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna, prosta stylizacja :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładna stylizacja, aczkolwiek uważam, że widać za bardzo Twój stresik przed obiektywem. Spróbuj się jakoś wyluzować. Może na początku w domu spróbuj sama przed obiektywem pozować? Naucz się pozować i wiecej uśmiechu kochana, bo masz piękny :):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mi się nie podoba mój uśmiech, dlatego rzadko się uśmiecham do zdjęć :) Dziękuję za rady, pozdrawiam:)

      Usuń
  25. bardzo fajna stylizacja myślę że jeszcze pare takich sesji i się przekonasz do aparatu pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bluzkę masz piękną, tak jak całą stylizację :)
    Masz racje, że zmiany są w życiu potrzebne, przynajmniej te korzystne dla nas.
    Co powiesz na wspólną obserwację ?
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajna stylizacja. Nie martw się,z każdym razem będziesz się mniej stresowała. Ostrzegam, pozowanie wciąga na długo :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajna całość i te długie puszyste włosy :))

    OdpowiedzUsuń
  29. ŚLiczna i zgrabna dziewczyna! w stroju podoba mi si wszystko-kocham skórzane kurtki,a na takie jasne dżinsy poluję :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bluzeczka jest śliczna, idealna na wiosne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Idealnie na wiosnę :)

    lifebysusanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie powiedziałabym, że to Twoja pierwsze sesja :)
    Wyglądasz naprawdę ładnie :) I jesteś fotogeniczna ^^
    Stylizacja również bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym że fotogeniczna polemizowałabym, ale dziękuję za ciepłe słowa! Buziaki:)

      Usuń
  33. Wyszłaś na prawde super :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja uwielbiam takie kurki ze skóry, świetnie się sprawdzają w dowolnym zestawieniu. Można ubrać się na "ostro", albo założyć zwiewna spódniczkę a ona nada stylizacji odrobinę romantyzmu.
    Świetne zestawienie!

    OdpowiedzUsuń
  35. Koszula wiosenna :)
    ps.bardzo ładny nagłówek

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie moja bajka, ponieważ wolę glany oraz czarne, mroczne ciuchy. Ale i tak mi się podoba. Wyglądasz prześlicznie i masz słodkiego kociaka. :)
    http://stories-written-with-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, każdy ma swój styl, kociak mojej kuzynki:) Pozdrawiam

      Usuń
  37. Różnorodność i zmiany to coś co lubię i ja! Ramoneska jest genialna :)
    pst, a co do zdjęć na moim blogu - Kochana, one są duże, ale trzeba w nie kliknąć, bo to galeria :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Zacznę od tego, że masz super paznokcie *.*
    Super, że zdecydowałaś się na taki post, za każdym razem przed obiektywem będzie lepiej zobaczysz :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  39. Moja radą jest większy uśmiech :) wszyscy lubimy oglądać zadowolone twarze :)

    http://fashionsmachines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Takie stylizacje lubię. Lubie takie koszule chodź mogłaby być trochę dłuższa :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Strój fajny ale nie mnie oceniać :)
    Ja sie wypowiem na temat zdjęć, ogólnie naprawdę zdjęcia super tylko jedno małe aale... Zbyt ciemne i za mało kolorów jak na wiosenną stylizacje. A tak poza tym to super! :)

    Zapraszam do mnie :)
    Zazuul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo przyjemna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Mam podobną ramoneskę :) pięknie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  44. Prócz stylizacji również bardzo podoba mi się Twój kolor paznokci.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Kurteczka mi się meega podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Super wygladasz, kwiatki teraz w modzie bardzo :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/white-dress-jeans-bomber.html

    OdpowiedzUsuń
  47. Super stylizacja! :) Dzięki kwiatkom widać, że mamy wiosnę :))

    OdpowiedzUsuń
  48. Zawsze warto próbować i iść do przodu :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  49. cudownie wyglądasz, śliczne włosy <3
    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  50. piękna koszula oraz piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetna wiosenna stylizacja;):)

    OdpowiedzUsuń
  52. Wyglądasz pięknie! Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  53. Podoba mi się cały zestaw ;) Fajny kotełek *.*

    OdpowiedzUsuń
  54. Uwielbiam takie koszule! Zdjęcia z kotkiem są przeurocze. :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Cudownie wyglądasz w tej stylizacji.Bluzka skrzydła moje serce.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  56. Uwielbiamy motywy kwiatowe, Twoja koszula jest przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Bluzka jest świetnym, wiosennym akcentrem :)
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  58. Koszula w kwiatki jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Fajnie wyglądasz. Obserwuję i liczę na rewanż.
    Pozdrawiam
    jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Chyba trochę się zestresowałaś, co? Widać to niestety na zdjęciach... :/ Ale z czasem będzie tylko lepiej.
    Śliczne imię Paulino :D
    Zdjęcia przecudowne, kwiaty ożywiają zdjęcia i dają wiosenny klimacik. Szkoda tylko, że teraz nie ma go za oknem...
    Ciekawy mnie... Skąd taki pomysł na nazwę bloga? Czekam na odpowiedź.
    Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu.
    Pozdrawiam, Natalia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Chciałam aby nazwa była trochę inna, więc wpisałam w google "twoje imię po Japońsku" i te litery z nazwy(shikatemeku) patrząc na "alfabet chinski" tworzy moje nazwisko:)

      Usuń
  61. Ja też nie czuję się do końca swobodnie przed obiektywem, ale z czasem to na pewno przejdzie!
    Nie widać po Tobie, żebyś się tak czuła, bo zdjęcia wyszły bardzo ładne <3
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  62. Piękna i urocza stylizacja :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo fajny zestaw i śliczna bluzeczka, uwielbiam motywy kwiatowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. Ładna kurtka, nadajesz się do takich zdjęć. Ja chętnie obejrzę więcej stylizacji

    OdpowiedzUsuń