wtorek, 14 lutego 2017

#Dziesięć przydatnych zastosowań pasty do zębów

Pasta do zębów?  Nikt by nie pomyślał że pasta do zębów ma więcej właściwości oprócz tej najważniejszej - utrzymywania czystości naszych zębów. Pewnie sporo z was wie że ta na co dzień używana substancja ma kilka zastosowań, ale mało kto wiedział że aż tyle! Jeśli chcecie dowiedzieć więcej zapraszam do przeczytania dalej postu!



#1
Zwalczanie pryszczy
Pewnie nie jedna osoba miała problemy z pryszczami. Wieczorem wyskoczył nam pryszcz, a następnego dnia mamy imprezę. Wystarczy nałożyć trochę pasty na pryszcza - a stan zapalny zniknie! Jest to bardzo znany domowy sposób na pryszcze. Należy jednak uważać, jeśli nasza skóra jest wrażliwa, ponieważ może podrażniać.


#2
Wyczyść buty
Jeśli wasze buty się przybrudziły, lub pożółkły - pasta do zębów załatwi sprawę. Pozwoli znacznie wybielić jasne elementy waszego obuwia
#3
Zadrapania telefonu
Jeśli wasz telefon ma drobne ryski i chcecie to zminimalizować, należy pokryć powierzchnię cienką warstwą pasty do zębów i wetrzeć za pomocą bawełnianej szmatki. Następnie należy przetrzeć ekran inną, czystą ściereczką.
#4
Biżuteria
Jeśli wasza biżuteria nie jest błyszcząca niż jak była na początku, należy wziąć szczoteczkę nałożyć pastę i wyczyścić naszą biżuterię, dzięki temu odzyska to dawny blask naszej błyskotki.
Znalezione obrazy dla zapytania pasta do zębów biżuteria

#5
Plamy z atramentu oraz farby
Aby pozbyć się atramentu, należy nałożyć pastę na zabrudzone miejsce i zostawić tak na jeden dzień - następnego dnia wrzucić do prania i wybrać. Plama zniknie. Ślady po farbie również możemy się pozbyć używając pasty.

#6
Ukąszenia komarów
Pasta do zębów nałożona na ukąszenia komarów poradzi sobie z denerwującymi i swędzącymi bąblami. Efekt nie jest od razu zauważalny, a raczej wyczuwalny:)

#7
Brudne i śmierdzące ręce
Pasta również nie tylko doskonale czyści ale usuwa nieprzyjemny zapach z którym zwykłe mydło nie daje sobie rady. 


#8
Parowanie szkieł
Osoby które mają okulary znają ten problem gdy wchodzą do ciepłego pomieszczenia z zimnego - ich okulary są całe zaparowane. Posmaruj szkła cienką warstwą pasty, następnie starannie wytrzyj. Problem zaparowanych szkieł się zminimalizuje!

#9
Nadawanie połysku paznokciom
Pasta do zębów działa również dobrze na nasze paznokcie. Oczyszcza oraz utwardza naszą płytkę. Wcieramy pastę szczoteczką co zębów. 

#10
Płyty CD
Jeśli wasza płyta jest porysowana, czy też nie działa poprzez zarysowania warto spróbować pastą przywrócić ją do użytku. Należy ją wyczyścić delikatnie pastą do zębów  i na koniec wypolerować
18

Czasem nie wiemy ile zastosowań ma chociażby codziennie używana przez nas pasta do zębów, pokazałam Wam tylko dziesięć, moim zdaniem najbardziej przydatnych zastosowań tego specyfiku. 

Zapraszam do przeczytania poprzednich postów:
Dziesięć cytatów dających do myślenia
Dziesięć livehack - ułatw sobie życie

Wiedzieliście że pasta do zębów ma tyle zastosowań?
Znaliście już wszystkie, czy może czegoś nowego się dowiedzieliście?
Znacie jeszcze fajniejsze zastosowania pasty? 

80 komentarzy:

  1. Ciekawy post i fajne zastosowania, które pewnie sprawdzę ;D
    Pozdrawiam http://aleex-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam jej często na opryszczkę - sprawdza się rewelacyjnie, a nawet lepiej niż maści specjalnie na to przeznaczone :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru :) !

    Zapraszam także do mnie, mam na dzieję, że Ci się spodoba i zostaniesz ze mną na dłużej!
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. niektóre sposoby znam i czasami stosuje ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektóre znam ale o tym, że działa na ukonszenia komarów nie słyszałam! :O przyda się na wakacje :)
    pozdrawiam,
    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. oo nie wiedziałam, że można jej używać do płyt :D obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zasady :)
    http://treamicii.blogspot.com/2017/02/ulubiency-ostatnich-miesiecy.html

    OdpowiedzUsuń
  7. O części wiedziałam, a część to dla mnie nowość. Taka wiedza jest przydatna! :D
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny i praktyczny post, o ukąszeniach nie wiedziałam, ale logiczne 😃

    OdpowiedzUsuń
  9. hohooh nie wiedzialam ze pasta do zebow ma az tyle zastosowan :D najbardziej zaskoczylo mnie jej dzialnie na ukoszenia komarow ;p na pewno wykorzystam! :)

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem zdziwiona że ma tyle zastosowań...

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Większości z tych zastosowań nie znałam, dziękuję :D
    Szczególnie muszę spróbować tego na ukąszenia tych złych komarów xD
    Pozdrawiam :)

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znałam niektórych zastosowań :)
    Koniecznie muszę przetestować latem to na komary!
    Oprócz tego to z paznokciami bardzo mi się przyda:)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeeej ale przydatny post ! :) o większości rzeczy nie wiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O niektórych zastosowaniach pierwszy raz słyszę :) fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny post i przydatne porady. :-) Niektóre znałam, ale inne nie, a chętnie wykorzystam. :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. bizuterie czyszcze:)zapraszam na rozdanie do mnie http://madziakowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Taka niepozorna ta pasta a tyle potrafi! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. oprócz 4, 5 i 6 to pozostałe metody użycia pasty znałam :) Oczywiście w życiu codziennym stosuje do czyszczenia płyt czy innych rzeczy - sprawdzone, działa! POLECAM :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post. O wielu z tych zastosowań nie miałam pojęcia. Znałam tylko niektóre, np. czyszczenie biżuterii, ale teraz spróbuję z płytami cd i innych też. Twój blog dobrze się zapowiada - tak trzymaj. Obserwuję bloga i w google+ :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny wpis :) Nie wiedziałam, że pasta do zębów ma aż tyle zastosowań. Jak dotąd używałam jej jedynie do czyszczenia biżuterii.
    Obserwuję!
    http://beatypunktwidzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny wpis :) O sposobie na nie parowanie okularów nie słyszałam. Coś dla mnie :D Nie lubię nic nie widzieć zimą po wejściu do tramwaju ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe rady - wiele sposobów stosuję codziennie. :)

    Pozdrawiam cieplutko. :)

    Kalamira92 blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe zastosowania ;D


    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. znam kilka przedstawionych tu sposobów,które wykorzystuję.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy wpis, ja pastą czyszczę kafelki i przerwy między kafelkami w łazience :) Bardzo dziękuje za komentarz na moim blogu, niestety nie publikuję komentarzy z linkami i reklamą :( Na drugi raz bardzo proszę o nie zostawienie linka do Twojego bloga :) wiem jak trafić. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Oo pamietam ze kiedys pomogla mi z pryszczem

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Przydatny wpis nie o wszystkich zastosowaniach wiedziałam :) na atrament też jest dobre ciepłe mleko :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi pasta pomogła na pryszcze! Świetny sposób.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. O kilku sposobach nie wiedziałam, ale chyba walka z pryszczami za pomocą pasty to jedno z popularniejszych zastosowań pasty :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny pomysł na post, muszę przyznać, że nigdy wcześniej nie myślałam że pasta mogłaby mieć aż tyle zastosowań. W każdym bądź razie z pewnością nie sądziłam że mogę nią zminimalizować ryski na telefonie i zwalczyć pryszcze. Koniecznie muszę wypróbować!

    Dziękuje za komentarz u mnie! W wolnej chwili zapraszam ponownie ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. ciekawa jestem czy usunęłaby zapach czosnku z dłoni :D bo go wręcz nie znoszę!
    może masz ochotę na wymianę obserwacji? Jeśli tak, daj znać u mnie, a ja uczciwie się zrewanżuję :* pozdrawiam! kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow! Nie wiedziałam, że ma aż tyle zastosowań! Bardzo przydatny post :)
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Znam niektóre z tych metod :) Super wpis :).

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Mega przydatny post! Nawet nie miałam pojęcia ile taka pasta potrafi zdziałać :D
    Co powiesz na wspólną obserwacje? :)
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawy wpis :) Mi pasta do zębów nałożona na paznokcie kojarzy się ze zmatowieniem płytki, no ale nigdy nie używałam jej do tego celu ^^

    OdpowiedzUsuń
  36. O kilku wiedziałam, o paru nie miałam pojęcia. Często używam pasty właśnie do czyszczenia butów :)

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Z biżuterią zawsze wygrywa :) o kilku zastosowaniach jednak nie miałam pojęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  38. O kilku nie miałam pojęcia :) np o butach, czy ryskach na tel :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Super porady, nie o wszystkich wiedziałam :)

    Zapraszam na bloga i wspólnej obserwacji
    Fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. O kurcze stworzyłas super przydatny post z którego wiele mi sie przyda :) Oby takich wiecej!
    Co powiesz w takim razie na wzajemna obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/loose-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  41. swietny post! :) o niektórych słyszę pierwszy raz
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Połowy zastosowań nie znałam, ale bardzo przydatne jest je znać :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Znałam kilka zastosowań pasty, ale niektóre pozytywnie mnie zaskoczyły :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  44. Słyszałam tylko o kilku wymienionych zastosowaniach :) Bardzo przydatny post :)

    ZAPRASZAM DO MNIE, KLIK

    OdpowiedzUsuń
  45. Tego z płytami CD i paznokciami nie wiedziałam...

    Masz bardzo fajnego bloga, dołączam do obserwowanych i zapraszam do siebie.
    Pozdrawiam, Ania.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  46. Az nie mogę uwierzyć ze taka zwykla pasta może nam zrobić tyle fajnych udogodnień Swietny post! Czekam na więcej ciekawostek Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. O wiekszosci tych zastosowan nie wiedzialam. Bardzo interesujacy wpis!

    OdpowiedzUsuń
  48. Ciekawe informacje, nawet się nie spodziewałam tylu rożnych możliwości zastosowań
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Baaardzo przydatne- zwłaszcza to o komarach i płytach CD, bo nie wiedzieć czemu moje ukochane zawsze najbardziej się rysują :P Ogółem na pewno skorzystam z podanych metod, buty już czyszczę za pomocą pasty :)

    Pozdrawiam.

    pozagwiezdna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie miałam pojęcia, że działa również na rysy na telefonie! Bardzo przydatne zastosowanie!
    :)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  51. Jeszcze słyszałam, że grubsza warstwa nałożona na opryszczkę na wardze trochę ją niweluje ;) O kilku zastosowaniach już słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  52. ciekawy post! na pryszcze podobno się nie sprawdza :(
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdza się, lecz nie na wszystkich działa tak samo:)

      Usuń
  53. nie słyszałam o większości! trzeba będzie wypróbować :D

    EGZEMPLARZ, MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  54. Wow świetne rady, na pewno sobie gdzieś zapiszę radę dotyczącą z telefonem. :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Często używam pasty do czyszczenia biżuterii, jednak nie poleciłabym jej nikomu na trądzik :) To niestety mit, który może poważnie uszkodzić nam skórę.
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak wspomniałam, należy uważać. Mimo to sądzę że jest dobra, tylko trzeba zachować szczególna ostrożność:)

      Usuń
  56. cóż nie które znam ale nie wszystkie ;D

    OdpowiedzUsuń
  57. Nie znałam wszystkich tych zastosowań :P
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  58. Słyszałam o kilku zastosowaniach, ale nie o wszystkich. Bardzo ciekawy post :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Super przydatny post, ja używam jeszcze pasty na opryszczkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Jejku w życiu bym na to nie wpadła, mega przydatny post.

    Obs za obs?:)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  61. Większość z tych zastosowań nawet nie znałam, ale to zastosowanie do parujących szkieł by mi się przydało haha

    OdpowiedzUsuń
  62. Przydatny post ! ja tylko słyszałam o zastosowaniu pasty w biżuterii ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  63. Fajny post :) super porady :) ja znałam tylko z biżuterią i pryszczami :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja czasami własnie biżuterię czyszczę pastą do zębów :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Kurcze ile fajnych zastosowań! :)

    OdpowiedzUsuń
  66. U mnie pasta na wypryski to kiepski pomysł :( Zostają mi później plamy :(

    OdpowiedzUsuń
  67. O większości tych zastosowań już wiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Gdy byłam mała to tam gdzie ja tam i komary. Pastę na ukąszenia stosowalam. Czysciłam również biżuterię i nawet pomagała :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Większość ich nie znałam! Świetne pomysły - co najmniej kilka zastosuję!

    OdpowiedzUsuń
  70. nieraz czyściłam srebrną biżuterię pastą do zębów:)

    OdpowiedzUsuń
  71. Świetny wpis! Patent z okularami na pewno wypróbuję, a i punkt pierwszy mnie zainteresował. :D

    OdpowiedzUsuń
  72. Nie wiedziałam, że pasta utwardza płytkę :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Wiedziałam tylko o 1,2,4 i 10 zastosowaniu. O reszcie nie miałam pojęcia :o
    Masz bardzo ciekawy blog - obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń