poniedziałek, 23 stycznia 2017

#10 moich ulubionych hacków

Cześć! Czasem coś mało znaczącego potrafi nas wyprowadzić z równowagi, mnie szczególnie bardzo szybko można wyprowadzić! Chciałabym wam przedstawić kilka hacków, które według mnie są bardzo pomocne, i każdy powinien je znać. Są one ułatwieniem tego co robimy, bo kto by pomyślał że zwykła gumeczka do warkoczyków pomoże nam pozbyć się ciągle otwierającego się rozporka?  Pewnie większość tych lifehack znacie, ale mam nadzieję że dowiecie się również czegoś nowego. Zapraszam!


Może zacznijmy od początku... 

Co to są lifehacki?
Sięgnijmy do powszechnie nam znanej wikipedii, która ma praktycznie zawsze odpowiedź na nasze pytanie.

" LIFEHACK - ogólna nazwa sposobów i trików używanych do ułatwiania sobie życia. W szczególności są to pomysły programistów, którzy próbują przenosić idee i koncepcje informatyczne na codzienne życie. "

Czyli ogólnie rzecz biorąc są to triki, które są pomocne w życiu. Przedstawiam wam moich ulubionych 10 livehacków. 

#1
Wiele z nas ma problem z ciągle rozpinającym się rozporkiem. Dlatego do tego biorę zwykłą małą gumeczkę do warkoczyków i przekładam przez rozporek i zahaczam o guzik. Gumeczki nie widać, i pozbyliśmy się otwierającego rozporka! Jedynym minusem jest fakt, ze gumeczka często pęka gdy ściągamy spodnie nie rozpinając, lub nie ściągając gumki. Używam tego hacku na co dzień. Można stosować również kółka od kluczy. 



#2
Ten hack pewnie jest już wszystkim dobrze znany, lecz jak dla mnie jest warty wspomnienia. Kiedy wasz róż, bronzer, puder się rozsypał, jest łatwo go przywrócić do pierwotnej postaci, wystarczy troszkę alkoholu i nasz kosmetyk jest jak nowy!


#3
Jeśli wasze wieszaki nie mieszczą się, nic straconego wystarczy wam otwieranie od puszki, i macie dodatkowe miejsce w szafie! Dodatkowo, jeśli macie śliskie   ubrania czy też bluzki które wam spadają, przed końcem wieszaka załóżcie gumki, wtedy pozbędziecie się tego problemu.


#4 
Wasze białe buty już nie są białe? Wystarczy pasta do zębów, dzięki niej wasze buty będą czyste, i z powrotem białe! Aby dokładniej wyszorować trudne dostępne miejsca, użyjcie zużytej szczoteczki do zębów, z pewnością wam ułatwi zadanie. 

#5
Chcesz założyć sobie bransoletkę ale nie możesz bo za każdym razem ci oczko ucieka i spaduje? Wystarczy wziąć spinacz lub agrafkę i problem rozwiązany! 


#6
Często w chociażby wakacje mamy napój na dworze, i zdarza się że niepożądani przyjaciele dostaną się do naszej szklanki. Wystarczy że weźmiemy słomkę oraz papierową foremkę do babeczek. W foremce robimy dziurkę na słonkę i dzięki temu owady nie dostaną się do naszego napoju! Polecam gumkę założyć aby nasza foremka nie zjeżdżała gdy będziemy korzystać. 


#7 
Zdarza się że zapomnimy zamknąć nasz zakreślacz i przez to nam się wysuszy. Włóż jego końcówkę na kilka minut do miseczki lub korka z alkoholem. Załóż zatyczkę i odczekaj godzinę, będzie jak nowy!

#8
Masz problem z kamieniem na szybie od kabiny, czy z kamieniem na kranie? Wystarczy octem porządnie umyć i wszystko z powrotem będzie lśniło!

#9
Jeśli na waszym swetrze pojawiły się zmechacenia, nie trzeba używać maszynki do golenia. Wystarczy wam rajstopy lub zakolanówka bez różnicy i włóżcie w nią pumeks. I pocierajcie sweter, efekt gwarantowany. 

#10
Zawsze choćbyśmy nic nie robili nasze słuchawki i tak będą poplątane, tak było w moim wypadku, dopóki nie poznałam tego hacku! Kabelki od słuchawek wystarczy spiąć spinką żabką i po kłopocie! 



Te livehacki bardzo mi pomagają, i uwierzcie ułatwiają nam życie. Pewnie większość z nich znacie, ale mam nadzieję że znajdzie się chodź jeden którego nie znaliście, a od teraz będziecie korzystać.

Co sądzicie o tych livehackach? Znaliście je czy może dopiero poznaliście? Będziecie korzystać? Macie może hacki które nie zostały wspomniane, a korzystacie?
Jeśli jesteście zainteresowani następnym postem zajrzyjcie już w ten poniedziałek!

76 komentarzy:

  1. Suuper post, na pewno jakiś livehack wykorzystam ;))
    Czekam na kolejne posty :D

    OdpowiedzUsuń
  2. o wielu livehack'ach nie słyszałam;d
    na pewno skorzystam z tych porad:D ciekawe sposoby:D
    przyda mi się ten ze zmechaconym sweterkiem:))
    zapraszam do siebie https://comamima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O to z słuchawkami muszę wypróbować ! Takż ten livehack z wieszakami mi się przyda ! Bardzo ciekawe pomysły!

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurde ale bajery, o niektórych nawet nie słyszałam.
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. to z bransoletką muszę wypróbować bo mi się przyda często mam z tym problem
    obserwuję i zapraszam do zaobserwowania mnie
    baygigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow , nigdy nie słyszałam o tych life hackach ! Bardzo przydatne :)

    https://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne i przydatne lifehacki :D O kilku z nich słyszałam, ale większość jest dla mnie nowością :)

    VLEKSVNDRV

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam o paru tych lifehackach, ale zawsze zapomniałam ich wypróbować :D Może niedługo się uda!
    Dziękuję za miły komentarz na moim blogu :) Widzę, że ty też dopiero zaczynasz i idzie Ci świetnie :)
    Pozdrawiam, galantyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. super post :) A to o pokruszonym kosmetyku na pewno wykorzystam :)

    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post! Wszystkie sposoby są rzeczywiście bardzo przydatne i praktyczne :))

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajniutkie, fajniutkie. Szczególnie ten z słuchawkami. Na pewno skorzystam ^^

    http://rumianek-i-mieta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne lifehacki! Szczerze mówiąc to akurat o tych nie słyszałam. Bardzo fajny post, przydatny. Obserwujemy? Daj znać u mnie. Pozdrawiam Serdecznie :*
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ciekawe sposoby :D
    Na pewno z któregoś skorzystam :D
    Bynajmniej z zapinania bransoletki :)

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne sposoby, które na pewno ułatwiają życie :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super sposoby! Większość z nich znałam ;)
    Obserwuję, Zuzanna Kraczka Blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne sposoby nigdy o nich nie słyszałam
    Obserwuje- Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
  17. akurat o tych nie słyszałam, no może poza gumką w spodniach :) ale alkohol do pudru? wow, myślałam zawsze, że jakimś kremem..
    MOJE DOROSŁE ŻYCIE

    OdpowiedzUsuń
  18. O fajny ten post :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Z tym octem to jednak bym uważała. Na nowych kranach na pewno nigdy nie będę korzystała z tej metody, gdyż działa ona tylko na początku. Po pewnym czasie jednak ocet potrafi bardziej zaszkodzić na wygląd niektórych powierzchni.
    Spodobał mi się natomiast pomysł na zakładanie bransoletki, z pewnością kiedyś wypróbuję tej metody :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne sposoby w sumie połowę z nich juz wcześniej znałam ;) jeśli chodzi o ten sposób z bransoletką to samo go często używam ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Do tej pory znałam tylko trzy lifehacki z tych tutaj wymienionych :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawe sposoby :) część już znałam ;) warto ułatwiać sobie życie- oszczędność czasu i nerwów :)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne haki 1 i 8 genialne! :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Numer 1 i 3 genialne :D
    http://zlotoklosblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny Blog *.*
    Masz Talent <3!
    Co powiesz na wspólna obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. ten sposób z rozporkiem jest świetny, sama to stosowałam :)

    Kisses, Patt
    http://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Tego z foremką od babeczki nie znałam a przyda się bardzo w lato :)

    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialne pomysły! <3
    http://stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Przydatne! Dla mnie w szczególności to z słuchawkami :D

    singo-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Pierwszy raz słyszę o tym sposobie na zmechacone sweterki, całkiem fajny pomysł. :"D

    ♡ CUTE HORROR-KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  31. Super sposoby:D właśnie rozsuwa mi się rozporek od spodni:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Połowę z tych lifehacków znałam, choć i tak w większości nie wykorzystałam :) Ten z rozporkiem - przydatny na 100 % !
    Dodaję do obserwowanych!!
    Diamentowe myśli - MÓJ BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  33. Przydatne hacki, o większości już słyszałam. :)
    warto sobie czasem ułatwić życie!

    Pozdrawiam,
    EGZEMPLARZ, MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo przydatne hacki :D Ten do zakreślacza muszę koniecznie wypróbować ^^ Dzięki!
    Pozdrawiam :)

    https://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Super post ! Na pewno z niektórych skorzystam w niedalekiej przyszłości ;))

    Mój blog Pozdrawiam i obserwuje 😉

    OdpowiedzUsuń
  36. To z rozporkiem sama nie raz stosowałam :)
    A, ostatnio też ratowałam rozwalony puder, ale skończyło się i tak, że kupiłam nowy :P

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  37. O kurde, ten pomysł na markery muszę wykorzystać.
    Lubię lifehacki, proste a genialne.
    Pozdrawiam,
    zaryzykuj i kliknij

    OdpowiedzUsuń
  38. Lifehacki świetne, w sumie o niewielu z nich słyszałam:D Alkohol dobry na wszystko! XD
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo przyjemny post �� Zapraszam http://fashiongirls-girlsfashion.blogspot.com/?m=1 ❤

    OdpowiedzUsuń
  40. Znałam kilka i już z nich korzystałam np. z tego, żeby naprawić zniszczony kosmetyk.
    Bardzo pomocny post! ➥ przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Z całą pewnością skorzystam z Twoich porad ;D

    OdpowiedzUsuń
  42. Wow, wstyd się przyznać, jednak nigdy nie słyszałam o tym drugim, na pewno wdrożę go w życie :)

    pozdrawiam
    ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. bardzo lubię takie wpisy bo można dla siebie coś zaleźć:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Cobyśmy robili gdyby nie było livehacków ..:D Ostatnio mój puder trafił do kosza a tu można było dać mu drugie życie! :) https://dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Super! Bardzo przydatne porady , które ułatwiają nam życie.Kazdy napewno znajdzie coś dla siebie. Nic, tylko być dumnym, ze swojej przyjaciółki! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo przydatne hacki, które rzeczywiście mogą sporo ułatwić nasze życie. O większości nie wiedziałam. Dzięki za to ! U mnie pojawił się nowy post. Byłoby miło jakbyś wpadła :) www.mademoisellekinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń


  47. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/02/snowy-fur.html

    OdpowiedzUsuń
  48. Awesome tips, thanks for sharing dear :)
    Great blog! I'm following you, follow back?
    http://omundodajesse.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetne pomysły, najbardziej podoba mi się ten z wieszakami :-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Lifehacki super! :3 Na pewno z nich skorzystam! Dziękuję!
    Jeśli chcesz wpadnij tutaj: https://emi-chan-magicworld.blogspot.com/
    XOXOXO

    OdpowiedzUsuń
  51. swietne pomysly, ktore zdecydowanie ulatwiaja zycie! do moich ulubionych nalezy ten patent ze sluchawkami :D
    czekam na wiecej notek o takiej tematyce;)

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią ;*
    nowy post!
    http://justemsi.blogspot.com/2017/02/red-marine.html

    OdpowiedzUsuń
  52. Wieszaki sa niezwykle przydatne :) ja choć znam niektóre patenty, gdy przychodzi co do czego nawet o nich nie pamiętam :D

    OdpowiedzUsuń
  53. oo ten pierwszy zdecydowanie bardzo przydatny

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Część tych pomysłów, sposobów chyba sama wykorzystam :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  55. Fajny pomysł z tym postem! Słuchawki też spinam tak i to najlepszy sposób! :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Fajne pomysły, w sumie nie znałam dwóch ostatnich :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Oby więcej takich postów :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Wiele jest naprawdę fajnych i przydatnych! :) Na pewno wykorzystam pierwszy, bo często mam taki problem

    OdpowiedzUsuń
  59. Rewelacja!
    Niektórych nie znałam :) A czy myk z alkoholem działa w przypadku pokruszonego cienia do powiek ? Muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tylko pamiętaj aby mało alkoholu:)

      Usuń
  60. Dobrze, że w sieci można spotkać takie życiowe haki, niby nic a potrafią ułatwić życie :D

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetne i bardzo przydatne, przyznam że większości z nich nie znałam. Muszę wypróbować patent z rozsuwającym się rozporkiem, bo mam kilka par spodni których nie noszę właśnie przez zjerzdżający rozporek :(

    OdpowiedzUsuń
  62. O tym pumeksie w życiu nie słyszałam i trudno mi sobie to wyobrazić nawet... Szkoda, że nie ma zdjęcia:(
    Pozostałe hacki mnie nie zaskoczyły, bo albo słyszałam albo czytałam albo stosuję;) jedno jest pewne: fajnie, że ludzie się dzielą swoimi przemyśleniami i sposobami na ułatwienie sobie życia:*

    OdpowiedzUsuń